Subject: Re: FW: Torma kooli, uus variant
From: "Erika Aasa" <[email-masked]>
To: "Erki Teder" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Feb 2025 23:10:28 +0200

Tere, Erki!

Palun arvestada meie kui puudutatud isikute ja siinset  liiklusolukorda 
igapäevaselt nägevate inimestena.
Arvamus on lisatud manusena.
Palun meid hoida menetlusega kursis.

Erika Aasa
tel.56651416

Loov Energia OÜ
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.loovenergia.ee <http://www.loovenergia.ee>

Kontakt Erki Teder (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval T, 4. veebruar 2025 kell 16:30:

Tere Erika

See asukoha mõte parklas sai mainitud arengukava rahvakoosolekul Vaiatus ja 
seda ei toetatud, pigem öeldi, et ikkagi sinna olemasoleva posti juurde.

Seega, parklat kitsendada ei soovitud ja ma jään selle asukoha juurde, mis 
viimases joonises oli.

See tundub olevat enamusele vastuvõetav asukoht

Lugupidamisega

Erki TEder

From: Erika Aasa <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 4, 2025 4:16 PM
To: Erki Teder <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: Torma kooli, uus variant

Tere!

Endiselt arvan,et antud asukoht on liiklusohtlikke olukordi tekitav. Isegi 
praegu peatub suur buss parkimisplatsil, et vältida liiklusohtlikku olukorra 
tekitamist.

Ühe bussipeatuse asukoha võimalusena võiksite kaaluda ka Torma rahvamaja 
sissepääsu vastas olevat kohta, parkimiskohad säilivad, kuid nähtavus on 
palju parem.

head,

Erika Aasa

tel.56651416

Loov Energia OÜ

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.loovenergia.ee <http://www.loovenergia.ee>

FB:Loov Energia

Kontakt Erki Teder (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval N, 30. jaanuar 2025 kell 11:39:

Tere taas

Palusin projekteerijal joonistada bussi ootekoja sinna praeguse posti juurde

Loodan, et nii sobib

Kas sobib?

Lugupidamisgea

Erki TEder

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.